Nerozvážné interview
Během rozhovoru na rádiu Leonard neprozřetelně přizná, že se fyzikální výzkum dostal do slepé uličky. Tím rozzuří vedení univerzity, pro kterou pracuje, i všechny své kolegy. Musí odvolat, co řekl, a zatímco pracuje na prohlášení, Sheldon propadá depresi.