kapitola šestá - Zrada
Pat a Barbara se dozvědí, že se Courtney stýká s Cameronem, a vydají se na pátrací akci s cílem zjistit, zda Mahkentovi nepředstavují hrozbu. Sylvester je připraven zaplnit prázdné místo po Courtney a napětí mezi Yolandou a Cindy roste.