Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn)
Po rozchodu s Jokerem se Harley Quinn spojí s Black Canary, Huntress a Renee Montoyou, aby společně zachránily malou dívku z rukou obávaného narcistického pána gothamského podsvětí jménem Roman Sionis.