kapitola první - Vražda
Courtney doufá, že v Blue Valley konečně zavládne mír, protože Starman je zpět a její bývalí nepřátelé ze superzločineckého prostředí slíbili, že už budou sekat latinu. Když však do města dorazí Gambler, který se chce napravit, tým neví, zda mu lze věřit.