kapitola čtvrtá - Důkazy
Jeden ze Sylvesterových plánů má nečekané důsledky a Pat požádá o pomoc svého starého přítele. Beth mezitím vypátrá nového podezřelého ve vyšetřování vraždy a Courtney kontaktuje Camerona.