kapitola druhá - Podezřelí
JSA narazí na podezřelou vraždu v Blue Valley a začne pátrat po potenciálních podezřelých. Courtney a Pat si uvědomí, že Sylvesterovy staré způsoby by je mohly dostat do problémů. A Barbara pomáhá Paule, jejíž snaha zapadnout nikam nevede.