kapitola pátá - Zloděj
Courtney nadále tajně pomáhá Cameronovi a tým si všimne, že se vzdává své role vůdkyně JSA. Mike a Jakeem požádají Cindy o ruku. Yolanda se rozhodne následovat svou intuici a dospěje k šokujícímu zjištění.