LETNÍ ŠKOLA: Kapitola šestá
Středoškolačka Courtney Whitmoreová inspiruje partičku mladých hrdinů k tomu, aby zastavili padouchy z minulosti. Superhrdinské drama je adaptací komiksu Stargirl, v němž se představuje první tým superhrdinů zvaný Americký spolek spravedlnosti (JSA).