LETNÍ ŠKOLA: Kapitola desátá
Courtney je zdrcená, když se dozví tajemství, které před ní Pat skrývá. Když však zjistí, že Jennie by mohla pomoci Eclipsa zastavit, musí své neshody odložit stranou.