LETNÍ ŠKOLA: Kapitola pátá
Pat a Courtney přemýšlejí, jak pokračovat v pátrání po Eclipsovi, a znepokojivé povětrnostní podmínky v Blue Valley naznačují, že by mohl být poblíž. Cindyin plán naverbovat dalšího studenta nabere nečekaný směr.