LETNÍ ŠKOLA: Kapitola dvanáctá
Když nad ní visí hrozba v podobě Eclipsa, požádá Courtney o pomoc překvapivou osobu. Mezitím se Mike při pátrání po Thunderboltovi dostane přímo ke svému příteli Jakeemu a Pat se uchýlí k drastickým opatřením, aby ochránila Ricka.