LETNÍ ŠKOLA: Kapitola osmá
Rickovi se hroutí svět, a tak se soustředí na ochranu Solomona Grundyho poté, co se dozví, že lovci chtějí v lese sníst medvěda. Mezitím se Beth stane cílem Eclipsova nejnovějšího plánu.