Keitha v Clifton Parku několik týdnů nikdo neviděl a skupina dostane vodítko, kde by mohl být. Catherine se setkává s Indiem, který si stále stojí za svým. Mark a Bonnie se poprvé od odchodu z NXIVM vracejí do Clifton Parku.