Po sedmi letech Bonnie opouští Albany a NXIVM a odjíždí do Los Angeles, aby si vše promyslela. Zoufale se snaží spojit s Markem, který ji ujišťuje, že je vše v pořádku. Mark zůstává Keithovi a NXIVM věrný, ale po sérii telefonátů začíná i on pochybovat.