Mark Vicente a Sarah Edmondsonová, bývalí vysoce postavení členové marketingové společnosti NXIVM, popisují sen a plány této organizace na vybudování lepšího světa. Bonnie Piesseová říká svému manželovi Markovi, že má obavy o společnost a Keitha Raniera.