Úřady nejednají a Sarah, Mark a Nippy kontaktují média, aby vyvolali pobouření a přitáhli pozornost strážců zákona. Bývalá členka představenstva a přeběhlice Barbara Boucheyová se dělí o informace o NXIVM a vzpomíná na své působení v Keithově kruhu.