Skupina shromažďuje informace pro svědectví před FBI a chce vyjádřit své názory na to, jak učební plán mužských a ženských skupin SOP a JNESS v NXIVM formoval jejich přesvědčení o genderových rolích a položil tak základy pro DOS.