Catherine je přesvědčena, že její dcera je v nebezpečí, a snaží se ji přivést domů. Ona a její bývalí členové však nedokážou upoutat pozornost úřadů a rozhodnou se informovat New York Times. Mark zvažuje dobré i špatné stránky odhalení NXIVM.