Reed Creek Mill
Dawgovi zachraňují mlýn Reed Creek ve Wytheville ve Virginii. Mezi klíčové nalezené předměty patří dopravníkové pásy a zásobník na mouku. Mike také staví konzoli pro svého synovce.