Ranč Vycházející slunce
Psi jsou na ranči v Aldersonu v Západní Virginii. Mezi důležitými zachráněnými položkami jsou barevné sklo a sedla. V obchodu Mike znovu použije klády na stavbu těžkého, nosného stolu.