Přístaviště
Psi zachraňují příď a záď lodi na jezeře Smith Mountain v Monetě ve Virginii. Tým rozřeže starou dodávku Chevrolet na zakázkové nástěnné umělecké kousky. Noví psi Molly May a Stella zažijí svůj debut.