Drayton Mill
Pánové jedou do Drayton Mill, bývalé textilní továrny ve Spartanburku s Jižní Karolíně. Cílem je zachránit věci jako velké větráky nebo ventily. Mike také dělá nový stůl do své kanceláře z křídla starého letadla.