Bývalá první národní banka
Hlídací psi procházejí bývalou první národní banku v Gastonii v Severní Karolíně. Mezi důležitými zachráněnými položkami jsou části výtahu nebo rámy s drátěným pletivem. V obchodu staví Robert pult z lodi, zachráněné z jezera Smith Mountain.