Obchodní komora v Roanoke
Psi zachraňují kousky z obchodní komory Roanoke ve Virginii, včetně bezpečnostních schránek nebo pneumatického poštovního systému. Tým také pracuje na velkém pultu, který si objednal hotel Natural Bridge.