Lhář a děvka
Nate a Brenda hledají radu u rabínky Ari, která jim připomene, že ve vzájemných vztazích je potřeba se chovat čestně. Ruth si přeje získat kontrolu nad Nikolajovým životem, ale díky Claire pochopí, že možná i ona potřebuje pomoc.