Oči někoho jiného
Nikolaj je obtížný pacient a i trpělivost Ruth má své meze, zvlášť když vyjde najevo pravda o tom, jak si zranění přivodil. Brendě její eskapádymožná pomáhají při psaní, ale zasnoubení v ní vyvolává pocity zmatku.