Měsíční kámen
Skippy, Madhu a Ella se letí podívat na supernovu; přiletí pozdě, protože se Skippy moc dlouho připravoval. Parta se rozhodne jít místo toho zip-lajnovat na Ganymed. I Když má Skippy špatnou výbavu, rozhodne se pokračovat.