Sbohem, domove
Ella si trošku upraví pravdu, když řekne Angelie, že umí serfovat na kometách. Pokusí se o to, ale zjistí, že je vše daleko těžší, než to vypadá. Skippy přidělá na asteroid rakety, aby s ním mohla cvičit.