Marťanské kroniky
Priya přiletěla ze Země, aby dokončila svůj školní projekt o Marsu. Priya planetu moc nezná a je trošku nervózní z jejích obřích písečných bouří. Ella, Skippy a Madhu jí ale přesvědčí, že by planetu měla navštívit.