Mezihvězdná hlídačka psů
Ella má za úkol hlídat Buttonse, kamarádova psa, ve stejný den, kdy má dokončit školní projekt o Venuši. Ella se rozhodne obě věci zvládnout najednou a vezme Buttonse s sebou na Venuši.