Nezastavitelná Ella
Ella má zatím svůj nejlepší nápad na výlet. Navštívit mlhovinu každého člena rodiny! První je Bernard 68, ale je tam moc tma a to děsí Tilly. Když se taťkova loď rozbije, zamíří k mlhovině Bumerang.