Robot bez příčiny
Když Glitch otevře svůj úložní prostor a vypadne z něj mnoho nepořádku, navrhne Ella Skippymu, aby se nepořádku zbavil. Všichni letí na Vestu. Madhu najde něco, co vypadá jako kus robota, takže se parta vydá hledat další části.