Rozbředlá zmrzlina a opička flašinetáře
Sheldon a George povečeří s rektorkou Hagemeyerovou a sponzorem univerzity. Georgie dá Missy bratrskou radu, když ji Mary nedovolí jít na školní tancovačku. Dale a June přesvědčí babču, aby se zúčastnila svatby jejich syna.