Virus, žal a svět plný možností
Sheldon řeší morální dilema, když mu je nabídnuta nelegální kopie počítačové hry, kterou si nemůže dovolit. Mezitím Mary a babča vezmou Brendu na dámskou jízdu. George a kluci hlídají Billyho. Nakonec Missy požádá Georgieho, aby ji odvezl na tajné rande.