Přípravný kurz a vynálezce zipu
Seznamování na vysoké škole neprobíhá podle Sheldonových představ a Mary je omylem považována za univerzitní studentku a pozvána na večírek. George mezitím pomáhá pastoru Jeffovi založit dětskou školku.