Krabice s pokladem a babča vědy
Sheldon, Dr. Linkletter a babča budou spolupracovat na vědeckém experimentu. Mary začne žárlit, když spolu pastor Jeff a Brenda začnou trávit spoustu času, a Georgie má novou vedlejší práci.