Balanční kolečka a odvázané kuře
Sheldon už je jen krůček od vysoké školy, a proto je odhodlán jezdit na kole bez pomocných koleček. Missy ho to ochotně naučí. Mary a George se mezitím hádají ohledně výchovy dětí.