Poslední tanec
Napětí mezi Bette, Tinou a Angie roste; Shane se potýká s tajemstvím; Alice si klade otázku, jak otevřená by měla být na svém tiskovém turné; Sophie čelí kruté realitě ohledně Finleyové; Daniin život se ocitá v naprostém chaosu.