Autogramiáda
Překvapivé odhalení vede k roztržce mezi Bette a Dani. Shane je nucena čelit svým skutečným citům k Tess, zatímco Alice pochybuje, zda má Tomovi během večírku k uvedení své knihy prozradit tajemství.