I humři
Bette, Tina a Carrie jsou nuceny společně podpořit Angie. Shane je šokována, když do jejího života znovu vstoupí někdo z minulosti. Alice a Tom si kladou otázku, čím jsou jeden pro druhého teď, když je její kniha dokončena.