Kdo pozdě chodí…
Bette se musí vyrovnat s velkými změnami v osobním i profesním životě, včetně velkého přání Angie. Shane je vtažena do pokerové hry s vysokými sázkami, zatímco Alice a Nat si zvykají na život v páru.