Štěstí je vrtkavá dáma
Bettina vášeň se rozhoří v práci, zatímco Angie dostane důležitou zprávu, která zkomplikuje situaci doma. Podnikatelský záměr Shane a Tess se nevyvíjí podle plánu a Alice odmítá čelit pravdě o své situaci s Nat.