Chata
Bette vyhledá umělkyni Pippu Pascalovou a nabídne jí propagaci jejího díla. Sophie se na popud Micaha setkává s Dani a vyhýbá se Finleyové. Shane si povídá s Angie o jejím biologickém otci, Alice se vrací do svého domu, kde je ubytovaná její matka.