Porucha urychlovače částic pošle Trenta do paralelního vesmíru, kde je NTSF mírumilovnou organizací a terorismus byl vymýcen. Trent a jeho dvojník z paralelního světa nyní musí obnovit časovou osu a přirozený řád násilí.