Živá SUV berou NTSF jako rukojmí, Sam je nucen spolupracovat s novým, děsivým členem týmu a Trent musí najít osobu, která za tím vším stojí. Neexistuje však jen jeden viník. Každý něco skrývá... nebo ne?