Nový alkoholický energetický nápoj je příčinou úmrtí studentů na univerzitě v San Diegu. NTSF musí spojit své síly s Úřadem pro kontrolu potravin a léčiv a prošetřit stopu i přes vzájemnou nedůvěru.