Cody a Sam jsou zajati japonskými vojáky, kteří jsou již 70 let unášeni mořem poté, co se ztratili na cestě do Pearl Harboru. Nyní je musí NTSF najít a zabránit jejich dlouho odkládanému útoku na San Diego.