Na útěku je sériový zabiják delfínů a NTSF nemá žádné stopy. Trent proto navštíví nejsmrtonosnějšího sériového zabijáka delfínů ve vězení, aby získal stopy o novém vrahovi... než se Sam a Jessie stanou jeho dalšími oběťmi.