Sacajawea není motorka
Jake má problémy ve škole s učitelkou Pasternakovou. Jeho rodiče se ji snaží uprosit, aby chlapce netrestala, má vzít ohled na to, že je poznamenán jejich rozvodem. Na pomoc přichází taky Charlie, který se ji snaží přesvědčit, že je to všechno jeho vina.