Hluboký hrdelní zvuk s kmitáním jazyka
Alan během náhodného setkání s Sherri, která dříve chodila s Charliem, sebere všechnu odvahu a domluví si s ní schůzku. Stále se však srovnává s Charliem, což Sherri velmi rychle přestane bavit.